23 Kasım 2014 Pazar

Kitap Tanıtımı- Yorumu ve Alıntılar- Belalı Düğün

ARKA KAPAK:
Abby Abernathy beklenmedik bir şekilde Bayan Maddox olmuştu. Abby ve Travis'in bir anda ortadan kaybolarak, Vegas'ta evlenmeleri hakkındaki her şey bir sırdı… 

Şimdiye kadar Abby neden Travis'e bir anda evlenme teklif etmişti? Düğünden önce neler yaşanmıştı? Bütün bunları başka kim biliyordu? Ve en önemlisi Travis ve Abby için gerçekten bir mutlu son var mıydı? Tatlı Bela ve Ayaklı Bela hayranlarının tüm soruları bu kitapta cevaplanıyor!
YORUM:
Merhaba bu kitap Jamie Mcguire’ni  Bela Serisi’nin üçüncü kitabıdır. Eğer bundan önceki iki kitabı okumadıysanız, bu yorum büyük spoiler içerir.
Abby ve Travis’in, Ayaklı Bela’da yangından kurtulup apar topar Vegas’a gidip evlenmesinin ardındak, nedeni hepiniz merak etmişsinizdir. Yazar bu kitabıyla aklımızdaki soru işaretlerini siliyor.

Bu seri sevdiğim seriler arasında bir numara! Düğünün arkasındaki nedeni ve Travis’in tatlı heyacanlarını okumak inanılmaz keyifliydi. Bu seriyi sevenlerin bu kitaba da bayılacağını düşünüyorum. Keşke hiç bitmese derken yazar ‘Tatlı Sır’ adlı kitabıyla Maddox kardeşlerden Trent’in hikayesini ele alıyor. Tatlı sır şu an satışta!
ALINTILAR:
“Korktuğum tek şey sensiz bir hayat, Güvercin.”
***
“O zaman korkacak bir şey yok,” dedim. “Biz sonsuza dek beraber olacağız.”
***
“Seninle tanıştığım ilk andan itibaren sen de ihtiyacım olan bir şeyin olduğunu anlamıştım. Şu işe bak ki sende olan bir şey değilmiş. Senmişsin.”
***
O benimdi ve ben de onun. Eğer bu hayatta bir şey öğrendiysem, o da sadece bu iki gerçeğin önemli oluşuydu.
****
“Bu işe yarayacaktı. Evlenecektik, Travis’in orada olmadığına dair bir tanığı olacaktı ve her şey yoluna girecekti. Of, Tanrım. Lanet olsun, kahretsin. Ben evleniyordum.
***
Abby Abernathy bir şeyiyle meşhurdu: Aklından geçeni okumanın hiçbir yolunun olmamasıyla.
***
“Güvercin, sen artık Bayan Maddox oldun. Hayatımda hiç bu kadar mutlu olamamıştım!”
***

“Boynunu öpüp tenindeki tuzun tadını aldım. “Haklı çıktın,” dedim. Travis bana bakmak için merakla başını kaldırdı. “Benim ilk son öpücüğüm oldun.”

***
“Seni ölesiye seviyorum, Güvercin.”
***
“Dünyamı alt üst ettin ve ben de yeni bir başlangıç yapma şansı yakaladım… Tıpkı kıyamet gibi.”
***
“Galiba tatlı bela tatlı bir düğüne dönüştü, ha?”



1 yorum:

  1. Okudum sürükleyici ama biraz fazla entrika dönmüyor mu? yoksa bana mı öyle geldi ama kitap kitaptır okumak güzel :) konya düğün salonları

    YanıtlaSil