23 Kasım 2014 Pazar

Kitap Tanıtımı ve Yorumu- Aşkın Müziği

ARKA KAPAK:
Vegas'ta geçireceği gecenin sabahını hiç de böyle planlamamıştı… Evelyn Thomas'ın yirmi birinci doğum gününü Las Vegas'ta kutlamak gibi büyük planları vardı. Ama kesinlikle akşamdan kalma bir halde banyo zemininde uyanmak, otel odasında son derece yakışıklı ve dövmeli yarı çıplak bir adamın varlığı ve parmağında King Kong'u korkutabilecek boyutta bir yüzük bu planlar arasında değildi. Bir de tüm bunların nasıl olduğunu bir hatırlayabilseydi…
YORUM:
Sarhoşken aptal şeyler yapabilirsiniz ama Evelyn aptallığının sınırlarını zorladı. Ne mi yaptı? O evelendi! Hem de sabah uyandığında hakkında hiçbir şey hatırlamadığı yakışıklı, kaslı ve dövmeli bir adamla. Buyurun size alıntı:

“Bir dakika, bir dakika,” dedi, gözlerini kısıp bana bakarak.” Benimle dalga geçiyorsun, değil mi? Şaka bu.”
“Çok özür dilerim.”
İrkilerek geri çekildi. “Yani… Yani şu işi bir netliğe kavuşturalım. Dün gece ne yaptığımızı hatırlamıyorsun, öyle mi?”
“Hayır,” dedim, yutkunarak. “Dün gece ne yaptık?”
“Evlendik! Kahretsin. Evlendik!” diye kükredi.


Hey millet, hayatınıza bu harika seri için de yer açın. Şahsen ben açtım ve bir gram bile pişman değilim. Bir kurgu bu kadar güzel olabilir mi? Demek oluyormuş. Pop starların da gerçekten âşık olabileceğini öğrendim bu seriyle ve de ne kadar kıskanç, sahiplenici olduklarını. Bu özelliklere bayıldım. Allah’ım bana da bir tane David ver! Hey hâlâ burada mısınız? David ve Evelyn sizleri bekliyor.

0 yorum:

Yorum Gönder