23 Kasım 2014 Pazar

Aşık Kim?- Alıntılar

ALINTILAR
“Yeni yıla benimle öpüşerek girdin. Bu ne demek biliyorsun değil mi?”
“Yılın geri kalanında kendimden tiksineceğim anlamına mı geliyor?” diye karşılık verdi Nehir ters olmaya çabalayarak.
***
“Ama ben, beni gerçekten sevecek, bana sahip olmazsa değil, beni kaybederse nefes alamayacak bir erkek istiyorum. Bana âşık olacak, bana aşkın anlamını sil baştan tanımlatacak bir erkek… Çünkü ne yazık ki aşka olan inancımı kaybetmiş durumdayım.”
***
Yüzünde ciddi bir ifade ile Nehir’e biraz daha yaklaştı.  “Sandığın gibi seninle gönül eğlendirmiyorum.” Nehir imalı bir biçimde güldü. “Demek evlenmeyi düşünüyorsun?” “Elbette hayır! Ne münasebet. Daha birbirimizi bile tanımadan…” “Ah, yani âşık olacak kadar özelim ama evlenecek kadar değil. Öyle mi? Neden? Yeterince zengin olmadığım için mi?”
***
“Benimle evlen demiyorum zaten. Sadece bana sandığın kadar saygıyla yaklaşmadığını anlatmaya çalışıyorum. Niyetin gönül eğlendirmek değil diyorsun, ama beni o kategoriye sokuyorsun. Bu nasıl bir çelişki böyle?”
***
“İstediğin yere gidebilirsin, geri döndüğün sürece elbette…”
***
“Yüzündeki harika gülümseyişin nedeni olduğumu düşünerek fazla mı ukalalık etmiş olurum?” Nehir gülümsediğinin farkında bile olmadığı için şaşkınlık dolu bir kahkaha attı. “Gülümsüyor muyum?” “O zaman nedeni kesinlikle benim! Ne yazık ki ciddi bir biçimde hastalanmışsın.” “Hastalık mı?” diye tekrarladı Nehir merakla kaşlarını kaldırarak. Mert her zamanki gibi bembeyaz dişlerini göstererek sırıttı. “Evet, bana hasta olduğunun farkında değilsen bile yakında öğreneceksin tatlım.” “ Ukalasın, hem de çok!” “Ve sen bundan zerre kadar rahatsızlık duymuyorsun, hem de hiç!”
***
“Sen harikasın ve ben sana layık olduğun her şeyi sunmak istiyorum.” “Kalbin de dâhil mi?” “Özellikle de o! Kalbimin seni tanıyana kadar bakir olduğunu unutma. Kalbime sahip olan ilk kadın olarak, ona iyi bakacağını umuyorum.”
***
“Mutlusun,” dedi Mert, ondan etrafa yayılan güçlü pozitif enerjiyi hissederek. “Mutluyum,” diye onayladı Nehir. Ve ardından kısa ve samimi bir şekilde ekledi. “Çünkü sen varsın.”
***
Uyku… Evet, uyku en büyük dostuydu bu aralar. Çünkü uyurken ne özlem, ne kırgınlık, ne de kalp acısı kalıyordu.
***
“Evet anne, alçak adam beni kullanıp bir kenara atmakla yetinmeyip benimle evlenmeye karar verdi. Hain planlarına bir ömür boyu devam edebilsin diye. Ya da daha basit bir ihtimalle birbirimize âşık olduk ve ayrı kalamayacağımıza karar verdik. Bir ömür boyu birlikte olabilelim diye… Sen hangisine inanırsın bilmem ama ben ondan başka bir erkekle birlikte olamayacağımı biliyorum.”
***
“Beni başlarda biraz uğraştırabilir ama ondan, ortaya iyi bir l-koca çıkaracağıma inanıyorum,”
***
“Kır düğünü, kış düğünü ya da sade bir nikâh hiç fark etmez aşkım, evlendiğim erkek sen olduğun müddetçe.”
***
“Nehir!”
 “Efendim aşkım?”

“Seni seviyorum.” 

0 yorum:

Yorum Gönder