4 Şubat 2015 Çarşamba

Kitap Tantımı- Yorumu- Alıntılar ve Müzikler- Aşk-ı Felek - Cassie Mae

ARKA KAPAK:
Âşık olmak için küçük bir yardıma ihtiyaç duyan herkese ithaf edilen bu hikâyede Kayla en yakın arkadaşının sevgilisi, okulun popüler çocuğu Talon'a çılgınlar gibi âşıktır. Onu ilk o görmüştür ancak en yakın arkadaşı Reagan ondan önce davranmıştır. Kayla'nın bu duygularını sadece Wesley bilmektedir. Wesley, Talon'ın en yakın arkadaşıdır ve Reagan'a âşıktır. Wesley ve Kayla aşklarına ulaşmak için beraber çalışmaya karar verir.

"Cassie Mae'nin kitapları zevkli kaçamaklarımdan biri haline geldi. Zevkli çünkü kim romantik komedi okumayı sevmez ki? Kaçamak çünkü kitabı okurken tüm sorumluluklarımı bir kenara bırakıyorum. Ne? Bulaşık mı var?"
-Pauline Creeden-

"Kesinlikle Aşk-ı Felek'e bayıldım. Sevimli, eğlenceli, kaçık ve etkileyici..."
-The Shadow Realm-

"Kısa ve çok lezzetli bir hikâye arıyorsanız o zaman doğru yerdesiniz!"
-Dark Faerie Tales-

"Mae, beni tüm hikâye boyunca kıkır kıkır güldürdü. Yarattığı karakterler eşsiz ve eğlenceli."
-Book Nerd-
Sayfa Sayısı: 280
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pena Yayınları

YORUM:
Aman Allah’ım. Cassie Mae, sen nasıl bir insansın? Şu an abartısız kadına gidip sarılmak ve “Sakın yazmayı burakma!” diyesim var. Harika ötesi, bir kitap. Hâlâ etkisindeyim.
Tamam, sakinim. Efenim, biraz kitabımızdan bahsedecek olursak bir aşk dörtgenini konu alıyor. Esas kızımız Kayla, en iyi arkadaşı Reagan’ın sevgilisi Talon’a çocukluğundan beri delice âşıktır, hatta ilk o görmüştür. Ama bunu kimseye söyleyemez. Velhasıl Reagon ve Talon sevgilidir. Birde Wesley var. Wesley, Talon’un en yakın arkadaşıdır. Wesley de Reagon’a çılgınlar gibi âşıktır. Wesley ve Kayla sevdikleri insanları elde edebilmek için güçlerini birleştirirler. Peki, amaçlarına ulaşabilecekler midir?
Kahkahalarımın ve ufak çaplı sinir krizlerimin eksik olmadığı bir kitaptı. Şu andan itibaren Cassie Mae benim favori yazarlarımın arasında. Kitap artık daha da güzel olamaz derken yazar beni ters köşeye yatırdı. Ve mükemmel bir sonla bitirdi. Şimdiye kadar okumadığım için çok pişmanım. İyi ki okumuşum.

ALINTILAR:
“Talon Reagan’ı seviyor, Reagan Talon’ı seviyor, ben Talon’ı seviyorum, Wesley Reagan’ı seviyor. Dilbilgisi yönünden pek de doğru olmayan bu cümlede ne kadar çok Reagon ve Talon geçtiğini fark ettiniz mi? Dediğim gibi işler biraz karışık! Biz en iyi arkadaşlarının sevgililerine âşık iki kişiyiz.”
***
“Güldü ve vücudumu bir ateş kapladı. Ah, o gülüşü yok mu! Dünyadaki en iyi ikinci sesti, ilki ise adımı söylemesiydi.”
***
“Sanırım şu doğru bir deyiş: Izdırap çekenlerin birlikteliği dertlerin ağırlığını azaltır.”
***
“Iphone’da yumruk atma özelliği olsa ne de güzel olurdu.”
***
“Bazen yüzleşmeye hazır olana kadar gidecek başka bir yere ihtiyacınız vardır”
***
Elime aldığım bir avuç dolusu karı sıkıştırarak top haline getirdim ve başına dikildim, ıskalamam mümkün değildi.
“Son sözlerin?”
Başını çevirdi ve parmağını bana doğru salladı.
 “Buna pişman olacaksın.”
***

“Ona kızgın değildim. Sadece kendime kızıyordum.”
***
“Lanet olsun Kayla. Daha fazla dayanamayacağım.  Seni onunla görmeye katlanamıyorum.”
***
“Benim sorunum bu tür şeyleri sözlü olarak ifade etmeyi bir türlü beceremiyor olmamdı. Bana bir günlük verin ve tüm içimi dökeyim. Ona konuşabildiğim tek insan olduğunu söylemek istedim. Onunla birlikte olduğum her seferde deliler gibi güldüğümü…”
***
“Kayla, sadece bu konuya bir açıklık getirmek için… Seni istiyorum.”
***
MÜZİKLER:






0 yorum:

Yorum Gönder