28 Eylül 2014 Pazar

Seninle- Alıntılar

ALINTILAR

"Hayatta olman güçlü olduğunu göstermez; nefes almaya devam ediyorsundur. Acıya rağmen yaşamayı öğrenirsen güçlüsündür."
  ***
“Şimdide âşık olmayı beraber öğreniyoruz. Kimsenin ne dediği umurumda değil. Seni seviyorum, gelecekte bizimle ilgili ne olursa olsun seni her zaman seveceğim. Seni seviyorum ve sonsuza kadar da seveceğim.”
***
“Kyle gitmişti o zaman nefes almanın ne anlamı vardı?”
***
“Kyle ölmüştü. Beni kurtarmıştı ama kendisi ölmüştü. Hıçkırıklar yankılandı, yankılandı, yankılandı. Parçalanmış bir kalpten döküldü.”
***
“İçim bomboştu çünkü boşluk acıdan daha iyiydi.”
***
“Hissetmeme müsaade etmedim. Eğer hissedersem kırılacaktım.”
***
“ Yüz, akılda kalan, tanıdık, biçimli, Kyle’ınki gibi acı verici bir şekilde güzel ama daha haşindi. Daha yaşlı, daha sertti. Daha kabaydı. Daha az mükemmel, daha az heybetliydi. Uzunca kabarık, dağınık, yoğun, parlak ve kuzguni siyahtı. Bu Colton’dı. Kyle’ın beş yaş büyük ağabeyi Colton’dı.”
***
“Nell belaydı. Önemli bir hasar almıştı. İki kilometre uzunluğunda bir yük treni gibiydi. Ben de öyleydim.”
***
“Aynı şey değil. Sana acı vermenin benim acıma bir faydası olmaz.”
***

Yüzümü ellerimin arasına aldım. Çok tanıdık, çok sevgi dolu, çok yakındı. Kendimi tutamadım. “ Tam tersi. Seni koruyacağım. Başkalarından ve kendinden. Her zaman.”
***
“Birçok şeysin, Nell Hawthorne. Karmaşıksın. Tatlısın. Sevimlisin. Komiksin. Güçlüsün. Güzelsin.” Duygularla ve kelimelerle mücadele ediyor gibi görünüyordu. Devam ettim. “Istırap çekiyorsun. Canın yanıyor. İnanılmazsın. Yeteneklisin. Uzay kadar seksisin.”
***
“Kendimizi sadece kendimiz iyileştirebiliriz. İyileşmemize izin verebiliriz.”
***
“Öyle bir şey işte. Sen dudağını ısırıyorsun ya, ben o dudağı ağzıma almak ve dondurma gibi emmek istiyorum. Dudaklarını yalamak ve ısırmak, yerde kaybolup nefes nefese kalana, eriyene kadar öpmek  istiyorum.”
***
“Biz birbirimizi anlıyoruz, Nelly. İkimiz de sevdiğimiz birini kaybettik. İkimizin de yaraları, pişmanlıkları ve öfkesi var. Bunu birlikte başarabiliriz.”
***
“Ben sadece sana âşık olmuyorum Nell. Ben seninle aşka düşüyorum. Sen bir okyanussun, ben sana düşüyorum, senin derinliklerinde boğuluyorum. Senin de dediğin gibi bu bir bakıma korkutucu ama aynı zamanda şimdiye kadar yaşadığım en mükemmel şey. Sen şimdiye kadar yaşadığım en mükemmel şeysin.”
***
“Onu bulmak zorundaydım. Lanet olsun, buna mecburdum.”
***
Dudaklarına dokundum. “Şişşt. Seni seviyorum. Daima.”
***
O beni öpüyordu ve ben acıyı unutabiliyordum.
***
Ona âşıkken iyiydim ben.
***

0 yorum:

Yorum Gönder