7 Eylül 2014 Pazar

Kitap Tanıtımı- Sıram Geldi

Merhaba, bizi iki hafta sonra harika bir kitap bekliyor. Ben kapağına bayıldım. Buyurun tanıtımına :)



ARKA KAPAK :


ALINTILAR:

Tükeniyordum.
Hayallerim sönüyordu.
O gün anladım. Sabah uyandım ve yeni bir güne başladım. Kalbimdeki dikenleri söktüm önce. Sonra geçmişin kalıntılarını temizledim. Bana kötü anıları çağrıştıran tüm eşyaları çıkardım evden. Eşyalar anı demek çünkü. Beni mutsuz eden tüm anılar çöplükteydi artık. Temizleniyordum. İçime deniz kokusu sinmişti. Yarım bıraktığım işleri tamamladım ve en önemlisi ona gidip “Seni Seviyorum ve bütün söyleyeceklerim bu kadar” dedim.
Artık o düşünecekti....

                                              *******
"Sorduğum tüm adresler sol bileğimde yanık izidir şimdi. Sensiz geçişlerin sancısı etimden eksik değil. Bir şehri ikiye bölmesini bilen biri, yaş sildiği yanakların acısını bilir mi?
Yanık izleri geçer mi?
Ya acısı?
Ya ateşin doymak bilmez ağrısı?"




0 yorum:

Yorum Gönder