4 Eylül 2014 Perşembe

Neler Almışım?-5

DR ALIŞVERİŞİM

Merhaba arkadaşlar, belki DR bu indirim yapalı 1 ay oldu ve  bende bu alışverişi 1 ay önce yaptım ama şimdi yazma fırsatı buluyorum özel nedenlerimden dolayı. Bakalım neler almışım?
Başlat, "FanboyunGünlüğü" bloğunun sahibi tarafından önerildi ve hemencecik alındı.

“Lanet İşleyiciler” serisini de arkadaşım çok beğenmişti ve Türkiye’de istenilen ilgiyi görmeyen serilerden biri demişti. Bakalım ben de çok merak ediyorum.
Sanırım “Mefisto’nun Öpücüğü”  bir seri ve bu kitap serinin 2. Kitabı. Ben artık nasıl kitaplara tabiri caizse daldıysam bunu maalesef eve gidince farkettim. Seri hakkında bilgisi olanlar yorum yazabilir mi? Ve Soğuk Öpücük konusunu ve kapağını çok ilginç buldum.

DR alışverişim bu kadar peki siz neler aldınız? Bir sonraki postta görüşmek üzere ;)

0 yorum:

Yorum Gönder