3 Haziran 2014 Salı

İki Blog Bir Kitap-2.Blog Tur-Alıntılar


Hayır anlamıyorum. Her halta bir çözüm bulan, her şey hakkında bilgiye sahip olan İsviçreli bilim adamlarının aldatılma, kandırılma gibi insanı zehirleyen duygulara neden hala bir çözüm bulamadığını gerçekten anlamıyorum. Bu öyle bir duygu ki; düşündükçe, aklınıza geldikçe beyninizin içini kemirip durur sürekli. Tüm vücudunuzu ele geçirir adeta. O içinde bulunduğunuz hal, ne herhangi bir kelimeyle anlatılabilir ne de eyleme dökülebilir. O yüzden 'aldatılmak', 'aldatmak' gibi kelimelerin tanımını kendi içimde yapmayı bıraktım.
Hepimiz eşek gibi bunların ne anlama geldiğini gayet iyi biliyoruz. En azından sevgili yerine koyduğumuz o itin, soğuk ve ilgisiz tavırlarından aldatılıp aldatılmadığımızı anlayabiliriz.
Erkek milleti denilen canlıların sorunlarımıza çare olmasını beklersek boku yeriz.
Bu yüzden İsviçreli pezevenkleri beklemeden kendimce çözümler aramaya başladım.
İşte bunlar hep 'haSECRET!'

                      ALINTILAR
''Bazı ilişkiler işe yaramaz.Bizi beslemez,aksine gün gittikçe tüketir.Fakat inatla devam ettirmeye ve eriyip gitmeye meyilliyizdir.''
''En iyisi insanları kendi haline bırakmaktır.Siz ne söylerseniz söyleyin, onlar bir yolunu bulup gerçekten inandıkları şeyi yaparlar hep.Bu,hiç değişmeyen bir kuraldır.Kendimden biliyorum bunu.''
''Her gün ne giyeceği konusunda karasız kalan bir ben mi varım koca gezegende acaba?Giysi dolabı giyilmeyem kıyafet yığınından patlayacakdurumda.Niçin bu kadar gereksiz şeyi alıp sonra bir kenarda öylece yalnızlığa terk ediyorum?Son zamanlarda hiç içimden gelmiyor giyinip süslenmek.Doğru dürürst aynaya bile bakmıyorum.Geç kaldım işte!Toparlanamıyorum bir türlü.''
''Her genç kızın hayatında mutlaka olmuştur böyleleri.Bir kazma,bir odun,bir hödük vardır mutlaka.Ve halk dilinde sevgili dedik,erkek arkadaş dedik yıllar boyunca.Ama ben aşkım demiştim.Halbuki hiç hak ediyor mu bu yürüyen odun  'aşkım' kelimesini?Ona, keşke ismiyle hitap etseydim.Mesela oturan boğa diyebilirdim.Öküz de olabiliirdi.Ama keşke aşkım demeseydim.''
''Hayır, iyi kötü bir mesleğim var benim.Ne diye hayvan terbiyecisi olmak için uğraşıyorum ki?''
''Bir bakış attın,kalbime sıçtın!''
''Senin dağıttığın ne varsa tek başıma toplamaya çalışıyorum.Allah belanı verebiilir mi lütfen?''
''Geçer mi?Geçer...Önce biraz baş dönmesi,sonrası sersemlik...Ama geçer.Sigarayı bırakmak gibi bir şeydir belki de.''
''Melankolik,duygusal,manyak,depresif,mutsuz ve yalnızım.Hepsini aynı anda becerebiliyorum.''
''Her şey normalmiş gibi davranmaktan çok  sıkıldım.Değildi işte.Hiçbir şey normal değil.''
''Biz kadınların doğasında  bir erkeğe ihtiyaç var hep.Nereden gelmiş bu ihtiyaç?''
''Susuşlarımı bile hak etmiyorsun ya,neyse!''
''Bir gün telefonun öteki ucunda,bana şunu sormanı beklkeyeceğim;'Sen bu acıya nasıl dayandın?' ''
''Klasik kız  tavlama sanatının hangi okulundan mezun olmuş acaba bu?Ya da birinic sınıftan terk mi?'Sizli bizli konuşmayalım'mış.Tatlım,gözümün içine baksana sen!Yemiyoruz bunları artık.Gaz yapıyor biz de.Sadede gelmek ister misin?''
''Birinin sana uygun olmaması ona aşık olmayacağın anlamına gelmez.Tam aksine sana uymayan özelliklerine aşık olursun.''
''İncitmeden,kırmadan sevebilirim seni.''
''Aşk acıtan bir şeymiş.Hatta acıdan zevk almakmış.Kolayca kestirip atılmıyor.Duruyor hala orada.Göremediğin, ulaşamadığın,sarılıp koklayamadın zaman aşk oluyor işte.''
''Gitmek geliyor içimden.Nereye gideceğim o kadar da önemli değil.''
''Peki nereye?Gidip tekrar döndüğümde ne bekliyorum?Hayat sürekli bir arayış içinde olmak mı acaba?İnsan ne olduğunu,kim olduğunu aramakla mı geçirir doğumundan ölümüne kadar geçen süreyi,yoksa o hayatı yaratmak için mi?''
''Birisini olduğu gibi sevmeyi başarabiliyoruz da kendimizi olduğumuz gibi sevdirmeyeceğimiz korkusuna kapılıyoruz her zaman.''
''Hayattaki her şeyden nefret ediyor olabilirsin.Ailenden,sevgilinden,arkadaşlarından,işinden,yaşadığın yerden...Ama kendinden nefret etmek başına gelebilecek en büyük beladır.Ve kusura bakma şekerim ama başın büyük belada.''
''Artık takılma buna.Geçmişi değiştiremezsin.!''
''Çünkü hiç kimse bu sevgiyi görebilecek kadar gözü açık,kabul edip tam anlamıyola içine alacak kadar yüce değilmiş.''
''Yolunda gitmeyen hiçbir şey yoktur küçük kız.Yaşadığın her anda mutlaka senin imzan vardır.Senin dışında ya da senin haberin olmaddan gerçekleşmiyor hiçbir şey.''
''En büyük sevgi,kişinin kendine duyduğu sevgidir.''
''Kendini sevmezsen, değer vermezsen bir başkasını sevdiğini söyleyemezsin.''
''İnsan kendisiyle yüzleşmekten neden korkar bu kadar?Ben çok korkuyorum örneğin.Ne zaman içime dönüp kendime sorular sormaya kalksam,tamamen çuvalladığımı düşünüyorum.Hatalarım birer birer yüzüme vuruluyor.Sonra vazgeçiyorum.Bu kadar büyük bir hesaplaşmaya hazır olmadığımı düşünüyorum.''
''Pause tuşuna basınca durup daha sonra da kaldığı yerden devam eden tek şey dinlediğiniz müzikler veya izlediğiniz filmlerdir gençler.''
''Nasıl yol almam gerektiğini henüz bilmiyorum fakat hayat önüme farklı şeyler çıkaracak ve benim de bunlara hazır olmam gerekiyor.''
''Hangi insan kendisini güzelleştiren,kendisini güldüren birinden vazgeçebilir ki!''
''Eğer gerçekten istersen bahaneler uydurmazsın.''
''Mucize dediğin şeyler,sensiz hiçbir şeyler.Onlara anlam  veren de sensin, onları yok sayanda sensin.Sen aslında bir mucizesin.Onun ta kendisisin.Bunu anlaman için ışıklı,nurlar içinde bir elin sana dokunmasını bekleme.Bir mucizenin kendini gösterebilmesi için hiçbir şeye ihtiyacı yoktur.Kendisinden başka...''
''Düştüğünüzde bir kere kalkmayı başarabildiyseniz,artık sizi bu dünyada yıkıcak hiçbir şeyin olmadığını anlayacaksınız.İlk düşmenizde size uzanan yardım ellerine daha sonra ihtiyacınız olmayacak.Çünkü artık nasıl kalkabileceğinizi çoktan öğrenmişsinizdir.Yaralarıma iyi gelen iki ilaç tanıdımben.Birisi zaman,diğeri sabırdı.''
''Düşmanın bile merdi lazım insana.Her şeyin bir usulü var.Hayatta her şeyin ama her şeyin mümkün olabileceğini öğrendim.Bundan böyle ah vah devrelerim yandı.Bir şeyi istiyorsam alacağım.''

''Mutluluk demek,yeni bir başlangıç demektir...''

0 yorum:

Yorum Gönder