28 Temmuz 2013 Pazar

Merhaba, guzel bir film izlemek isteyenlere iki önerim var.Ben biraz geç buldum bu filmi gerçi.Bir seri filmi.Gelelim filmimizin 1. sine
Filmimizin adı Aşka Yukseliş olarak çevrilmiş.
Açıklama:Babi ve Hache (H.) birbirlerinden çok farklı olan lise çağındaki iki gençtir. H. orta sınıf bir aileden gelen asi, tehlike seven, kısıtlanmaya gelemeyen ve çok çapkın bir delikanlıyken, Babi üst orta sınıf ailesinin rahat yaşam koşulları içinde, masumiyetin ve ahlaki değerlerin ön planda tutulduğu bir yaşam sürmektedir. İlk tanıştıkları birbirlerinden nefret eden ikili, zamanla karşı koyamadıkları bir çekimle birbirlerine tutulurlar. Her ikisi de hayatta ilk kez gerçek aşkı ve bağlanmayı yaşarlar. Ailelerinin ve çevrelerinin tüm karşı koymalarına rağmen...
Farklı dünyalara ait iki insanın tutkulu aşk öyküsünün anlatıldığı gençlik filminde başrolleri Maria Valverde ve Mario Casas paylaşıyor. Yönetmen ise Fernando González Molina.

İspanyol yapımı bir film.Bana sorarsanız imbd puanı daha yuksek olabilirdi.Bu arada İspanyol erkeklerinin(özellikle baş rol oyuncumuzun  sayesinde) uğruna ölnebilecek kadar yakışıklı olduklarını tekrardan tescilledik.:)Dikkat baş roldeki kıza benim gibi fazla bağlanmayın.İlk başta kızı  sevmesem de sonradan ısındım ama sakın benim gibi bağlanmayın SPOİLER SPOİLER SPOİLER filmin ikincisinde benim gibi hayal kırıklığına uğrarsınız.SPOİLER BİTTİ.Filmimizin baş rol oyuncuları ve filmden kareler aşağodaki gibidir:







Filmimizin ikincisi 
-I Want You / Tengo Ganas de Ti (Seni İstiyorum) 2012 İspanya / Türkçe Altyazılı-
IMDB Puanı: 7.0/10
Tür: Romantik, Dram
Yönetmen: Fernando González Molina
Senaryo: Federico Moccia
Oyuncular: Mario Casas,
María Valverde, Clara Lago
Süre: 1 saat 58dakika
Hache, 2 senenin ardından İngiltere’den İspanya’ya geri döner. Fakat Babi’nin hatırası hala aklındadır ve onunla tekrar birlikte olmaktan korkmaktadır. Yeni bir hayata başlamak zorunda olan Hache, bunun için girişimlerde bulunur ve Giz adında bir kızla tanışır. Fakat Babi’yi görünce onu unutamadığı anlar ve bütün düşünceleri değişmeye başlar.
İlk filmiyle büyük beğeni toplayan “Three Steps Above Heaven” filminin devamı olan 2012 yapımı film bu kez İspanya’da geçiyor. İki aşığın farklı hayatlar yaşamaya başlamasını konu edinen film
Evet bu da iki yıl aradan sonra yapılan devam filmi her şey farklı oluyor baş rol oyuncumuz bile  değişiyor.Aslında biraz içsel yolculukta yapıyoruz.Hayatın istediğimiz ve planladığımız gibi gitmediğine bir kez daha şahit oluyoruz.Ne duruyorsunuz buyrun izleyin ve sakın yorum bırakmayı unutmayın:)







0 yorum:

Yorum Gönder