20 Temmuz 2013 Cumartesi

Kollarımı sıvadım sayın kitap severler ve başlıyorum!!!Hadi bakalım:)Herkesi bloguma DAVET etmek amacıyla ilk kitap tanıtma yazımı da DAVET adlı kitapla yapıyorum.Umarım beğenirsiniz:)

Geçenlerde kitapçım da dolaşırken bir kitap tavsiye etti.Kapağına baktım hani bazı kitaplarda oldukça fazla olur 'Beni Oku!' diye bağırırlar.Heh işte tamda öyle bir çekimle karşı karşıyaydım. Dayanamadım arka tanıtımını okudum ve aldım:)Kitabın içinde verdikleri kendi kapağıyla aynı kitap ayracı hoş bir surprizdi doğrusu.

Kitabın Adı:Davet
Kitabın Yazarı :J.K.Beck
Orjinal Adı: When Blood Calls
Çeviren:Burcu Çelik
Yayınevi: Arunas
Kitabın Turu:Fantastik
Sayfa Sayısı:501
Hepimiz pişmanlıklarla yaşamak zorundayız…
Boğazından kopup gelen küçük bir iniltinin ardından kot pantolonunun ön kısmında da bir şişlik belirdi. Şeytan dışarıya çıkıp biraz oyun oynamak istiyordu.
* * *
Gölge Varlıkları daha önce hiç böyle tanımadınız.
Onların dünyasının nasıl olduğunu merak ediyor musunuz?
İnsanlar ve gölge varlıkların bir arada yaşadığı,
hatta aralarında bir sözleşmenin bulunduğu bir düzen...
Bu sözleşmeye uymayanları cezalandırmak üzere kurulan gizli mahkemeler…
Serinin bu ilk kitabında başrolleri çok güçlü ve çekici bir erkek vampir ile bu mahkemelerde savcı olan bir kadın paylaşıyor. Gizem ve şehvetin iç içe geçtiği muhteşem bir fantastik serüven...
* * *
Onun dikkatini çeken şey kırmızı rujlu ve pembe elbiseli porselen bir bebekti. Bebeğin önlüğünün üzerine küçük bir kâğıt bırakılmıştı. Kâğıtta şu yazıyordu: Sıradaki...
Kalbi deli gibi atmaya başlayan Sara hemen kapının arkasındaki masanın üzerinden aldığı bir kurşun kalemin silgi ucunu kullanarak bebeği ters çevirdi. Daha sonra yine kalemi kullanarak bebeğin kıyafetini kaldırdı. Bebeğin tam dikiş yerinin üzerinde siyah harflerle ....

İçinde neredeyse paranormal butun yaratıkları (şeytanlar,ruh emiciler,kurt adamlar,periler,vampirler...) kapsayan bir kitapla karşı karşıyayız.Asıl kahramanımız ise bir insan yargıç esas oğlan ise bir vampir.Bir vampir davaya çıkar mı avukata ihtiyaç duyar mı demeyin Gölge Varlıklar Serisinin bu birinci kitabında ihtiyaç duyuyor.Kitabımız hakkında  bir değerlendirme yapacak olursa aşktan çok polisiye konusu ağırlıklıydı.Kitap sonlara doğru iyice guzelleşecek kalbiniz biraz ağzınızda olucak ve katilin kim olduğunu öğrendiğinizde çok şaşıracaksınız:)Aramızda kalsın ben Arunas yayıncılığı ne yalan söyleyeyim hiç duymamıştım.Bu kitap sayesinde Arunas yayınlarına guzel bir başlangıç yapmış oldum.
Kucak dolusu sevgilerle,hoşça kalın:)

0 yorum:

Yorum Gönder