30 Ocak 2015 Cuma

Film Tanıtımı ve Yorumu- Aşk Sana Benzer



TANITIM:
        
Vizyon Tarihi: 23 Ocak 2015 (1s 53dk)
Yönetmen: A. Taner Elhan
Oyuncular: Fahriye Evcen, Burak Özçivit, Selim Bayraktar…
Tür:  Romantik , Dram
Ülke: Türkiye
Ege'de bir balıkçı kasabasından ailesinden kalan restoranı elinde tutmak için mücadele veren Ali, bir gün kasabaya gelen ve esrarengiz bir kız olan Deniz ile karşılaşır. Birbirlerine karşı büyük bir çekim hisseden Deniz ve Ali'nin aşkına dondurmacıdan manava kadar kasabanın pek çok sakini şahittir. Bu sıcak Ege kasabası, kendisi gibi bir aşka tanıklık ederken, Deniz'in geçmişinden gelenler onun ve aşkının peşini bırakmayacaktır. Oyuncu Burak Özçivit'in aynı zamanda yapımcılığını da üstlendiği projede, başrolü güzel oyuncu Fahriye Evcen ile paylaşıyor. Kadroda onlara eşlik eden diğer isimlerse  Selim Bayraktar, Yavuz Bingöl, Birsen Dürülü, Kaya Akkaya, Şamil Kafkas ve Burçin Işık. Bedia Ceylan Güzelce'nin senaryosuna imza attığı romantik dram filminin yönetmenliğini ise A. Taner Elhan üstleniyor.


YORUMUM:

Fahriye Evcen ve Burak Özçivit’in başrollerini paylaştığı ‘Aşk Sana Benzer’ filmine giderken büyük bir beklenti içerisindeydim. Çünkü oyuncu kadrosundan kötü bir film çıkmayacağını düşünmüştüm fakat yanılmışım. Kurgu o kadar zayıftı ki oyunculuk bile bunu kurtaramamış. Saçma sapan bir sonla bitti. Maalesef benim için vasat filmler arasına girdi. Üzülerek söylüyorum ki: “Bu film olmamış!”

FRAGMAN:

0 yorum:

Yorum Gönder