26 Haziran 2014 Perşembe

TATLI BİR SÖYLEŞİ-12

Bugünkü konuğum Tesadüfen Aşk ve Buselik gibi mükemmel kitapların yazarı benim çok sevdiğim birisi olan Başak Kızıltan:)Kendisini daha yakından tanımaya ne dersiniz?O zaman buyrun...

1)Başak Kızıltan kimdir?
 Başak Kızıltan; 25 Ağustos'ta doğmuş tam bir başak burcu kadınıyım. Yarı Ankaralı yarı Karadenizliyim... Bilkent Üniversitesi Turizm ve Otel işletmeciliği bölümünden mezun olunca İstanbul'da kariyerime devam ediyorum. İyi bir Beşiktaş taraftarıyım hiçbir maçını da kaçırmam.
2)Bir kitap yazma fikri aklına nereden geldi?
Yazdıklarımın kitap olacağı hiç aklıma gelmemişti. Hayal Mahsulleri Forum’da yazarken oradaki okurlarımın, sevenlerimin desteği ile hayallerimi gerçekleştirme cesareti buldum ve yazdığım hikayeler kitap olmaya başladı.
3)Bir günün nasıl geçer?
Normalde çok yoğun bir tempo içinde çalışıyordum fakat yaklaşık iki ay önce kitaplarımla daha çok ilgilenmek için işimden ayrıldım. Şu anda tatildeyim. Güne iyi bir kahvaltı ile başlıyorum daha sonra Buselik’in devamını yazdığım için her gün en az bir bölümü bitirmeye çalışıyorum bir yandan da dördüncü kitabımın için çalışıyorum, araştırmalarımı yapıyorum. Öğleden sonra ise uzun zamandır aksattığım arkadaşlarımla buluşuyorum, geziyorum, çevremi dinliyorum. Gece ise yatmadan kesinlikle kitap okuyorum. En çok okunanlar listesinde olan tüm kitapları inceliyorum.
4)Hayat felsefen nedir?
Doğru ol, dürüst ol, Pozitif ol… bence bu üçünü gerçekleştirebilirsek hayattan tüm istediklerimiz zamanla bizim olacaktır.
5)Kendini ileride nerede görüyorsun ve nerede görmek istersin?
Kendimi ileride sadece yazarak hayatına devam eden bir yazar olarak görmek istiyorum ama bu Türkiye şartlarında çok zor. Bu nedenle ara verdiğim profesyonel hayatıma geri dönmüş ve gene tüm geriye kalan zamanımı yazarak geçirdiğimi görüyorum.
6)Tesadüfen Aşk'ın devamı olacak mı? Bence olsun:)
Üzgünüm  Tesadüfen Aşk’a bir devam gelmeyecek.
7)Ciddi anlamda bir okuyucu kitleniz ve sevenleriniz var bu size ne ifade ediyor?
Açık söyleyeyim ben hala alışamadım yazdıklarımın, hislerimin bu kadar beğenilmesine. Tüm okurlar, tüm yorumlar benim için çok önemli. Ben kendimi o yorumlarla geliştireceğime inanıyorum ve tüm okurları aslında birer “arkadaş” olarak görüyorum.
8)Benim vasıtamla okuyucularınıza ne demek istersiniz?
Lütfen Türk yazarlara şans tanıyın. Fuarlarda imza günümde çok denk geliyorum. Standa geliyorlar, kitabı inceliyorlar “ yaa Türk yazarmış okumuyorum ben Türk yazar” diyerek gidiyorlar. Eğer sizler Türk yazarları okumazsanız ne biz ilerleyebiliriz ne de yayınevleri ne de sizler… Lütfen bizi okuyun ve emeğimize destek olun.
9)Peki siz gerçek hayatta tesadüflere inanır mısınız?
Ben tesadüflere inanıyorum ama hayatta karşımıza çıkan o tesadüfleri de bizlerin iyi değerlendirme gerektiğini düşünüyorum. Evet bir kader var ve iyi mi kötü mü olacağı bizlerin elinde.
10)Kitaplarınızı nasıl bir ortamda yazarsınız?
Kitaplarımı laptopumu aldığım ve müziğimin olduğu her ortamda yazabilirim. bazen bir kafe de oluyor bazen de odamda tek başıma.

EN SON 
1)En son izlediğin film ve görüşlerin? 
Külkedisi Antlaşması- Kitabını okumuştum. İnat ettim izlemeyeceğim diye ama izledim sonunda ve keşke kitaptaki kurgusu gibi eğlenceli ve iyi olsaymış dedim.
2)En son okuduğun kitap?
Julia Quinn- Cennet Gibi
3)En son dinlediğin müzik? 
Şu anda dinliyorum Yasemin Mori- N’olur N’olur N’olur
4)En son gittiğin yer?
İzmir- Çeşme
5)En son yapmaktan mutluluk duyduğun şey? 
Tesadüfen Aşk’ı okurlarla buluşturmak

CÜMLE TAMAMLAMA 
1)En sevdiğim erkek karakteri şöyle olmalı Dürüst, sahiplenici, karakterli
2)En sevdiğim kız kitap karakteri şöyle olmalı Güçlü, Kendinden emin, aşkının peşinden giden, komik
3)Kendi çıkarı için arkadaşlarını sırtından vuran İnsanlardan asla hoşlanmam. 
4)Şu üç şeyi yanımdan ayırmam şarj aletim, not defterim ve kalemim, pembe rujum
5)Bu aralar şunu çok istiyorum kitaplarımın daha çok okurlara ulaşması ve kilo vermek!

0 yorum:

Yorum Gönder