10 Haziran 2014 Salı

Hediye Gelen Bebekler :)

Merhaba; arkadaşlar bu yazımda çok sevdiğim iki insandan gelen hediye kitaplarımdan bahsetmek istiyorum:)
İlk olarak bana sürpriz yapıp doğum günü hediyesi alan Kitap Kurdu Böjük blogunun sahibesi ablama çok teşekkür ederim. Onun blogunu buradan takip edebilirsiniz tık tık :)Çok istediğim kitapları almış bana bakar mısınız bebeklerime:)

Asude ablanın kitabını kitapçımda baskısı tükendiği için bulamamıştım iyi oldu anlayacağınız.Kötü Çocuklar 'a başladım bile;)
Şimdi gelelim arkadaşım Gülsüm'ün hediyelerine onlara da bayıldım hepsi okumak istediğim kitaplardı :)
Vefa Enver ve Rachel Gibson çok methini duyduğum yazarlar fakat henü okumaya fırsatım olmamıştı.Tamam kızmayın bana :)
Diğer gelen kitaplar ise kokulu:) Harika gerçektende ayraçlara ve kokularına bayıldım:)Peki siz neleri okuyorsunuz ya da en son aldığınız hediye nedir? Yorum bırakın lütfen:)Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. en alttakileri instagramda birinde görmüştüm
    elimdeki kitaplar bitsin onları almak istiyorum :)

    YanıtlaSil