16 Nisan 2014 Çarşamba

HARLEQUİN-VURGUNUM SANA-YORUM VE ALINTILAR

YORUM
Birbirlerinden ölesiye farklı güzeller güzeli Scarlett ile yakışıklı mı yakışıklı Logan.En basit örnekle Scarlett kahve içerken Logan yeşil çay içiyor:DScarlett tam bir flörtözken Logan ise ağırbaşlı.
Eskiden oyunculuk yapmış ve şimdi ise milyondolarlık otelin müsürü olan Scarlett,otelin güvenlik sorumlusu olan ayrıca kendisininde milyondolarlık güvenlik şirketi olan Logan arasındaki çekim inanılmaz.Sanırım zıt kutuplar birbirini çekiyor.Tam 5 yıldır birbirine aşık olan aralarından sürtüşme eksik olmayan Logan ile Scarlett bu flörtöz oyunlara son verrecekler mi görücez.
Bayıldığımı söylemeliyim.Kimi yerlerde kahkam eksik olmadı.Keyif alarak okudum.Aralarındaki diyaloglara bayıldım.Kimi zaman eski filmlerden kıyafetlere bürünüp kılık değiştiren Scarlett çok hoşuma gitti.Keyifli okumalar:)Buyrun Scarlett'in giydiği kıyafetlerden bazıları:
VURGUNUM SANA-ALINTILAR
''Her zamanki gibi onun aklını okumuş ve direk olarak saldırıya geçmişti.İşte bu özelliği ona erkekler üzerinde hakimiyet kurma şansı veriyordu.''
***
''O kusursuz hafif esmer teni,harika kemmik yapısı ve insanı deli eden yuvarlak hatlarıyla sankli baştan çıkarmak için yarayılmıştı.Onu belinden tutup dudaklarına yapışmamak için kendini zor tutuyordu.''
***
''Uzun boylu ve kaslıydı.Uzun siyah saçları gömleğinin yakasına kadar geliyordu.Kalın kahverengi kaşları,güçlü bir çene yapısı vardı.Kadınlar onu klasik bir yakışıklı sıfatına sokmasa da,çekici bir erkek olduğu su götürmez ve Scarlett nedense onun yaydığı enerjiye karşı koyamıyordu.''
***
''Ancak onun kokusunun,yürürken kalçalarını sallayışının başını döndürdüğünü.Dudaklarına her baktığında karnına yumruk yemiş gibi hissettiğini nasıl itiraf edebilirdi ki?''
***
''Senin bana güvenmeye başlamak için ne kadar zamana ihtiyacın var?''
***
''Bu adamla ne yapacağını bilemiyordu.''
***
''Böyle kırılgan bir haldeyken senden yararlanmaya kalkacak erkeklerle görüşmemelisin.''
***
''Benim ne düşündüğüme neden bu kadar takıyorsun ki?''
''Çünkü senden hoşlanıyorum ve benim kişiliğimi tasvip etmediğini bilmek içimi acıtıyor.''
***
''Çünkü beni çekici bulmanın sebebinin beni tam olarak çözememen olduğunu biliyorum.''
***
''Bir erkek, böylesine çekici  bir kadına ne kadar dayanabilirdi ki?Artık pes ediyordu.''
***
''Kapa çeneni ve beni öpmeye devam et.''
***
''Kalesinin duvarları yıkılmıştı ve Scarlett onu fethetmeye hazırdı.''


0 yorum:

Yorum Gönder