16 Nisan 2014 Çarşamba

HARLEQUIN-AŞK MAHKUMLARI-YORUM ve ALINTILAR


AŞK MAHKUMLARI-YORUM
Juliet düğününe dakikalar kala hamile olduğunu öğrenir fakat evleneceği kişi olan Paul'dan değil.Özel dedektif Reid McCormack'tan.Juliet düğünden kaçmaya karar verir ve olaylar böyle başlar Juliet'i merak eden Zaccaro kardeşler ailenin özel dedektifine başvurur peki kim bu özek dedktif dersiniz tabiki Reid.Reid, Juliet'i bulur ve bebeğin kendinden olduğunu öğrenir.Peki Reid bundan sonra ne yapacaktır?
Harlequin'den çikolata tadında romanlardan biri:)Bayıldımmm.Reid McCormack' aşık oldum eminim sizde olucaksınız çünkü adam harika özellikle de Juliet' sahiplenişi.Kitabı elimden bırakamadım.Özellikle Heidi Betts'iğn ismini duymuştum ama ilk defa bu hikayeyle tanıdım ve diline bayıldım çok akıcı ve çok güzel.Sizinde sevmeniz dileğimle....
ALINTILAR
AŞK MAHKUMLARI-ALINTILAR
''Juliet'in kalbi,avcıdan kaçan tavşanınki gibi hızlı hızlı atmaya başlamıştı.Sola mı dönecekti,sağa mı?Paul'e söz verdiği gibi onunla evlenecek miydi,yoksa her şeyi ardına bırakakıp bilinmezliğe mi bırakacaktı kendini?Zaman durmuş gibiydi,kulaklarında okyanusun dalgaları yankılanıyordu sanki...Juliet yapabileceği tek şeyi yaptı.Sağa döndü.Kaçtı...''
***
''Dönüp op tarafa bakınca Reid McCormack'le göz göze geldi.'Selam kaçak gelin'.''
***
''Eğer ellerini bu şekilde sabitlemezse  eninde sonunda Juliet'e dokunacağından korkuyordu.''
***
''Anlaşılan Juliet,şeker,nikotinin ya da eroinin kadın haliydi;müthiş bağımlılık yaratıyordu,bırakmak çok zordu.''
***
''Reid eğilip alçak sesle konuştu.^Git, peşinden gelirim.Nereye gidedrsen git seni bulurum.^''
***
''Juliet,Reid'i kusursuz bir Armani takım elbiseyle gördüğünde neden GQ'ya kapak olmadığına şaşırmıştı.Frakla gördüğündeyse James Bond gözünden silinip gitmişti bile.''
***
Reid bir yandan yerken,'Annem,bir kadını en çok etkileyen şeyin yemek yapabilen bir erkek olduğunu söylerdi.'dedi.'Bu yuzden ondan bana yemek pişirmeyi öğretmesini istedim,sonra kendim de bir iki şey ekledim.'
'İşe yaradı mı peki?'
Reid ağzına bir parça atmıştı,önce lokmasını çiğneyip yuttu.'Bilmem.Sen etkilendin mi mesela?'
***
''Ancak seni kaybedeceğimi düşünmek...''Reid başını iki yana salladı.Sonra Juliet'i dirseklerinden tutarak kendisine biraz daha çekti.''Beni çıldırtıyor.Göğsüm sıkışıyor,nefes alamıyorum.''
***
''Asla''diye söz verdi Reid.''Benim işim insanları bulmak hayatım.Benim sana uzanan yolumu da her zaman bulacağım.''
***
Juliet başını salladı.''Artık kaçmak yok.Tam olmak istediğim yerdeyim ben.''

''Ancak seni kaybedeceğimi düşünmek...''Reid başını iki yana salladı.Sonra Juliet'i dirseklerinden tutarak kendisine biraz daha çekti.''Beni çıldırtıyor.Göğsüm sıkışıyor,nefes alamıyorum.''
***
''Asla''diye söz verdi Reid.''Benim işim insanları bulmak hayatım.Benim sana uzanan yolumu da her zaman bulacağım.''
***
Juliet başını salladı.''Artık kaçmak yok.Tam olmak istediğim yerdeyim ben.''

0 yorum:

Yorum Gönder