14 Nisan 2014 Pazartesi

BSBT 3. Blog Turu | Uzun Yağmurlardan Sonra - Yorum

YORUMUM

Yazarın dilinden kitap''Fotağrafçı Chase Sulliavan,Napa Vadisi'nde Chole ve kullanılmayacak durumdaki aracını bulduğunda kadın hem fiziksel hem de ruhsal anlamda öylesine guzeldir ki Chase,onu korumak ve sevmek ister.Ancak Chloe bir daha bir erkeğe guvenmemeye yemin etmiştir.Fakat Chase bir istisna olabilir mi?''


Kitabımız Fotoğrafçı Chase Sulliavan'ın bir moda çekimi için abisi Marcus'un bağevine gitmek uzere Napa Vadisi uzerinden gecmesiyle başlıyor.Chloe ve kullanılmayacak durumdaki aracını bulduğunda bir anda çarpılıyor.Kadın öylesine guzeldir ki...Peki Chloe 'nin kalbine vurduğu kilidi Chase açabilecek midir?
Abartmıyorum tek kelimeyle bayıldım:)Ben artık Team Chase Sullivan'ım.Chase kibar,nazik ve sırılsıklam aşık...Ahhh Chase...
Yazarın diline bayıldım o kadar etkili ve surukleyici ki kitabı elimden bırakamadım.Bella Andre'nin Turkiye' de çıkan ilk kitabı ve tam bir bomba:)Kitapta 8 kardeşten biri olan Chase'in hikayesi anlatılmakta:)Ve Novella Yayınları'ndan aldığım bilgi kadarıyla 3-4 ay sonra serinin ikincisi Marcus'un hikayesinin anlatıldığı kitap çıkıyor.
Ne duruyorsunuz en yakın kitapçıya koşun ve bu guzellikten mahrum kalmayın:)
TUR TAKVİMİMİZ

14.04/Colored Books-Ön Okuma ve Tanıtım-Colored Books
14.04./Kitap Prensesi-Yorum-Kitap Prensesi

15.04/Okuma Köşem-Alıntılar-Okuma Köşem
15.04/Sanat Nehri-Yorum-Sanat Nehri

16.04/Sanat Nehri-Yazarı Tanıyalım-Sanat Nehri
16.04/Kitap Kurdu Böjuk-Yorum-Kitap Kurdu Böjuk

17.04/Kitap Prensesi -Bu Kitabı Neden Okumalıyım-Kitap Prensesi
17.04/Okuma Köşem-Yorum-Okuma Köşem

18.04/Kitap Kurdu Böjuk-Karakter Analizi-Kitap Kurdu Böjuk
18.04/Colored Books-Yorum-Colored Books

0 yorum:

Yorum Gönder