8 Nisan 2014 Salı

BSBT 2. Blog Turu | Evin Hanımı - Yorum ve Alıntılar


YORUM
Öncelikle herkes gibi kitabın kapağına bayıldım!Çok hoş değil mi?Kitap Kate'in Mossgrove'u ziyaret etmesiyle başlıyor diyebiliriz.Mossgrove İrlanda'da olan Kate'in ailesinden kardeşi Ned'e kalan çiftlik.Kate buralarda nelerle karşılaşıyor,ailesinin başına neler geliyor ona tanık olacaksınız.Düşman aileyle yaşananlar ve ailenin kendi içinde yaşadıkları...Kısacası dizilerde genel izleyici göstergesini burada kitaba uyarlarsak genel okuyucu diyebiliriz:)
Kitaptan Alıntılar
''Babalar ve kızlar arasındaki ilişki gariptir,Ned,''diye yanıt verdi Jack.''Birbirlerini çok iyi gözlerler.Fakat anneler ile oğullar birbirlerine çok bağlı olduklarından birbirlerinin yalanlarına inanmaya meyillidirler.''
              ***
''İnsanlar seni ezip geçebileceklerini düşünmeye başladılarsa eninde sonunda bunu gerçeğe dönüştürürler.''
    ***
''Çok katı olmak kötüdür;biraz katı olmak ise iyidir.Çok katı insanlar esnemez kırılırlar.''
   *** 
''Nergislerin büyülü bir etkisi var,diye düşündü;yeni başlangıçları ve dirilişi simgeliyorlar.''
    ***
''Anılar,anılar,'' diyerek sesli bir şekilde iç çekti.''Eski evlerin sorunu bu işte;anılarla dolular.Fakat sanırım onları ilginç kılan da bu.''
    ***
''Hayat bazen insana çok kötü oyunlar oynuyor, diye düşündü Kate.''
   ***
''Onu bu kadar sevmeseydim bu kadar çok acı çekmezdim belki de.''
  ***
''Bazen ailendekiler sana yabancılardan daha çok zarar verebiliyorlar.''
 ****
''Yas tutmanın en garip yanı koruma kalkanımızı yok edip bizi incitmeye açık hale getirmesi.Fakat aynı zamanda bize daha geniş bir bakış açısı kazandırır.''
***
''Bazı insanlar neyi niye yaptıklarını kendileri bile bilmezler.''
***
''Ben şuna inanırım;eğer bir şeyi istiyorsan asla yılmamalısın.''
***
''O zamanlar genç ve aptaldım,umarım o zamandan bu zamana biraz güçlenmişimdir.''
***
''Fakat aile içinden gelen bir sorun çok daha kötü.Hiçbir çözüm göremiyorum.''
***
''İnsanlar her zaman anlayamadıkları şeylerden korkarlar.''
***
''Aslında çoğu insanın ilgilendiği tek şey dedikoduyu aktarmaktan ziyade kendi seslerini duyurmaktır.''
***
''Bütün gün boyunca kalbimde müzik var,
Sabah akşam duyuyorum ben onu;
Uzaktan,çok uzaktaki tarlalardan geliyor,
Arpaları dalgalandıran rüzgar işte bu müziktir.''
***
''İnancımızı yitirirsek biz de biteriz.''
***
''Biliyor musun Sarah,çok fazla sabretmenin kötü bir şey olduğunu düüşünmeye başladım.Çünkü o zaman insanlar seni sabır taşına çeviriyor.''


0 yorum:

Yorum Gönder