11 Mart 2014 Salı

TATLI BİR SÖYLEŞİ-3

Merhaba:)Benim çok sevdiğim kitap kardeşi,dostum ve Okuma Köşem blogunun sahibi Buse Güler var bugün etkinlikte:)Benim canım dostumun blogunu incelemek için tık tık :) Hadi Buse'yi yakından tanıyalım!                             BEN KİMİM?

 1)Bana biraz kendinden bahseder misin? 
18 yaşında, kitap tutkunu, YGS mağduru ve sürekli gülen birisiyim :DCiddiyim, gülecek, güldürecek birşey mutlaka bulurum ^^
2)Bir günün nasıl geçer? 
Tekel bayimiz var, ev ve tekel bayi arası gidip geliyorum bu sıralar. Kitap okumaya zaman ayırmaya çalışıyorum. Bu dikkat ettiğim şeylerden, bu sıralar çok yoğunum çünkü.
3)Baş ucu kitapların mı varda nelerdir?
Hayır başucu kitabım yok. Bazen çok sıkılırsam çok beğendiğim kitapları açar bir göz gezdiririm. Ama bende öyle 3-4 defa okuma gibi bir olay yok, hele ki kitaplığım da 50ye yakın okunmayı bekleyen kitap varken :)
 4)Blog açma fikri nereden aklına geldi?
Geçtiğimiz yaz düşünüp bir arkadaşla konuşmuştum. Ama isim bile bulamayınca, sonradan da vazgeçince bıraktım:D Blogum daha çok yeni zaten. Sevgili Kitap İklimi'nin sahibesi Pınar abla çok yardımcı oldu ve o teşvik etti. Bir kitap hakkında aynı görüşteydik ve eleştiriyorduk sohbet ederken:DBen de bu eleştirileri,yorumları blogda yapayım bana özel bir yer olsun dedim ve açtım:) Pınar ablaya buradan sevgiler :D
 5)Blogun senin için ne ifade ediyor?
Blogum daha çok yeni olduğundan sanırım sürekli girip birşeyler kurcalıyorum ve devamlı bir yazma isteği var içimde:) Hayatımda özel bir yeri var. Bana ait çünkü                  
EN SON 
1)En son izlediğin film ve görüşlerin? 
Bu soru iyi oldu çünkü uzun zamandır sadece dizi izliyordum:D  Dün gece Tv'^de Milyoner isimli bir filme denk geldim ve izlemeye başladım. HARİKAYDI. Zaten birsürü ödül falan almış. Bir hint filmi. Çok iyiydi. Zaman bulunca izle:D
2)En son okuduğun kitap? 
En son Yabancı Yayınları'ndan Araf'ı bitirdim. Ama şuan elimde iki kitap var :D Bahar tanrıçası ve Silüet :)
3)En son dinlediğin müzik?
Bu sıralar Gökhan Türkmen-Çatı Katı şarkısına takmış durumdayım.
 4)En son gittiğin yer?
En son ehliyet sınavına gitmiştim:D  Aldım tabi ehliyetimi :P
 5)En son yapmaktan mutluluk duyduğun şey?
Dün akşam dediğim gibi ailecek film izledik mutlu oldum bende. Aslında ben çok çabuk mutlu olurum*.*
CÜMLE TAMAMLAMA 
1)En sevdiğim erkek karakteri şöyle olmalı................................. 
Güçlü,sahiplenici ve yerine göre espirili muzip birisi olmalı.  Sevdiği kadını koruyacak sahiplenecek ama yeri gelince de eğlenceli olacak. Odun olmasın yani. 

2)En sevdiğim kız kitap karakteri şöyle olmalı...................................... 
Kesinlikle güçlü olmalı. Öyle mız mız kızları hiç sevmem.  Karşısındakine pat diye cevabı yapıştıracak altta kalmayacak:D  
3).................................İnsanlardan asla hoşlanmam.
İkiyüzlü insanlardan. bu sıralar çevremde çoğaldılar deffetmem lazım :D
 4)Şu üç şeyi yanımdan ayırmam.................................................
Telefon,kitap ve şarj aletim. :D Bu yeni çıkan sözde akıllı telefonların bataryaları dayanmıyor *.* ama okumasam bile mutlaka çantamda kitabım vardır. O yüzden küçücük çantalar taşıyamıyorum.
 5)Bu aralar şunu çok istiyorum....................................................
Ben bu aralar bir şeye odaklanabilmeyi çok istiyorum. Kitaplar,ders gibi. Odaklanma problemim var...
 

1 yorum: