15 Mart 2014 Cumartesi

ALINTILAR-DUBLİN CADDESİ

DUBLİN CADDESİ ALINTILAR

''Çarpık çarpık gülümsedi.Erkeklerin çarpık gülümsemelerinden nefret ediyorum.Böyle seksi olanlarından bile.'Hangisini daha çok sevdiğimi bilmiyorum...'dedi düşünceli düşünceli alnını ovuşturarak.'Çıplak seni mi,askılı bluzlu seni mi.90 değil mi?'Ne?Kaşlarımı çattım,ne dediğini anlamamıştım.Ve sonra dank etti.Öküz!''
''Evlilik taviz vermektir demişti...''
''Ama sen...Bence sen tam lafı saptırma ve serikanlı davranma ustasısın^Beni analiz etymeyi keser misin?^''
''İlişkiler bana göre değil Ellie.Hamurumda yok.''
''Kafasını salladı,düşüncelerinde kaybolmuş gibiydi.'Umarımbir gün değişir.Asla değişmeyecek.'Belki'''
''Mutlu mu?Ben mutlu değildim ki.Ben sadece güvendeydim.''
''Dublin Caddesi'ne taşınmak bu kadar kısa sürede neden hayatımı değiştirmişti?Çok şey değişmişti ama yeterince değişmemişti belli ki.Hala yalnızdım.Ama yalnızdım çünkü bunu ben istemiştim.''
''Ama gerçek çoğu zaman klişedir zaten.''
''Kitapların kokularına bayılıyordum.''
''Ancak bir Nicholas Sparks aşırı dozundan ölmeden önce en azından bu gece James Bourne kılığında kelle uçaran Matt Damon'ı seyretmeye yeminliydim.''
''Ve birilerini bu kadar düşünüyorsanız bu,beraberinde bir sürü abuk şeyi getiriyor.''
''Ah,şu mağara adamlığını sevdiğim için çok şanslısın,Branden Carmichael.''
''Kıskançlık çok korkunç bir şey;acısı en az kalp kırıklığı gibi insanı tüketen bir acı ve yalan değil,çünkü o an iki acıyı birden yaşıyordum.Sanki biri çıplak elleriyle kalbimi ve ciğerimi söküp çıkarmış,yerlerine taş koymuştu.''
''Hayatının aşkından ayrıldıktan sonra birinden hoşlanmazsın,değil mi?''
''Risk alıp kaybetmekten daha korkunç olan nedir biliyor musun?Başımı hayır anlamında salladım.Pişmalık Joss.Pişmanlık insanı mahveder.''
''Bazılarımız kıçına tekme yemeden bir şeyin farkına varmaz.''
''Shot through the heart,and you are to blame.You give love a bad name''
ŞARKILAR
La Rocca-Non Beliver

0 yorum:

Yorum Gönder