14 Şubat 2015 Cumartesi

Kitap Tanıtımı-Yorumu- Alıntılar ve Müzikler - Uçuşta - R. K. Lilley

ARKA KAPAK:
Ketum kabin memuru Bianca, milyarder otel sahibi James Cavendish'i gördüğünde zor kazanmış olduğu bütün soğukkanlılığını kaybeder. İlk karşılaşmalarından sonra 7 cm topuklu ayakkabıyla on bin metre yükseklikte bir tepsi şampanyayı rahatça taşıyabilen bir kız için şaşırtıcı bir şekilde dizlerinin bağının çözülmüş olduğunu fark eder. Genelde sakin olan Bianca, onun turkuaz gözlerine bakmaktan kendini alamaz. O gözlerde direnmenin imkânsız olduğu bir meydan okuma, bir vaat var. Oysa o, "hayır" demeye ve bunu gerçekten kastetmeye alışık bir kız.

Bianca, birinci sınıfta görevli bir kabin memuru olarak süper modeller ve film yıldızlarıyla ilgilenmeye alışık ama James Cavendish yakışıklılığıyla hepsini gölgede bırakıyor. Bu dehşet verici adam hakkında karşı konulamaz bulduğu tek şey görünüşü olsaydı, Bianca onu görmezden gelebilirdi. Ama onun hiç olmadığı kadar aklını başından alan şey, tanıştıkları andan itibaren Bianca'nın üzerinde kurduğu hâkimiyet ve onun gözlerinden okuduğu zevk ile acı vaadi.
YORUM:
Kabin memuru Bianca ile milyarder otel sahibi James Cavendish’in ilişkisi sizi hayretlere düşürmekle kalmayıp kendine bağlayacak. Grinin Elli Tonu’nu sevenlerin bu kitaba da bayılacağından yüzde yüz eminim. Bayanlar; James Cavendish’e merhaba deyin. Ona da hareminizde bir yer açın. Tek kelimeyle mükemmeldi. Serinin diğerlerini de okumak için sabırsızlanıyorum.
ALINTILAR:
“Demek ki bana çıkma teklifi etmeyecekti, bana çıkma emri verecekti.”
***
“Neden ona hayır demekte bu kadar zorlanıyordum ki?”
***
“Birinin ona ‘hayır’ deme fikrine o kadar yabancı ki hayır kelimesi onu eğlendiriyordu.”
***
“O sapık adamdan hoşlanmaya başlamıştım.”
***
“Hem muhteşem hem de ürkütücü bir durumdu.”
***
“Bir şekilde inciniyoruz. Hayatta kaldığımız sürece her şey atlatılıyor.”
***
“Bana şu ya da bu şekilde iyi geliyor. Ona karşı koyamıyorum ve onunlayken korkularımla yüzleşmem gerekiyor. Bu bana kendimi hem özgür hissettiriyor hem de biraz dehşete düşürüyor.”
***
“Kızgın değildim, boyun eğmiştim. Ve kaybetmeyi göze alabileceğimden daha fazlasını vermemeye kararlıydım.”
***
“Mazoşistlerin bile aşka ihtiyacı var.” dedim, nazik bir sesle. “Senin gibiler olmazsa benim gibiler ne yaparlar? Belki herkes birbirine iyi geliyordur.”
***
“Sen bir meleksin, Bianca. Hayatım boyunca bu kadar güzel bir şeye dokunmadım.”
***
“Benim hissettiklerimi, hissetmeni istiyorum Bianca. Bu kontrol edilemez ihtiyacı hissetmeni istiyorum Bianca.”
***
“Anlamakta güçlük çekiyorsan, izin ver de sana açıklayayım,” dedi sertçe. “Bu ilişki ciddi, Bianca. Ben hayatım boyunca hiç bu kadar ciddi olmamıştım.”
***
“Yanımdaki bu hasarlı ruh benimkine mükemmel bir şekilde uyuyor ve hatta şimdiye kadar ne kadar; ihtiyacım olduğunu bilmediğim bir şekilde tamamlıyordu.”
***

“Yaptıklarını kaldıramıyorsam hissettiklerinin bir önemi yok.”
MÜZİKLER :

0 yorum:

Yorum Gönder