11 Mart 2014 Salı

TATLI BİR SÖYLEŞİ

Herkese Merhaba:)Blogta yeni bir etkinlik sizi bekliyor.Çok sevdiğiniz yazar ve bloggerları daha yakından tanımaya ne dersiniz?Öyleyse buyrun:)
Bugünkü konuğum benim de çok sevdiğim ve yakından takip ettiğim Romancekolik blogunun sahibesi Hanife:)http://romancekolik.com/ dan onun blogunu inceleyebilirsiniz:)
 BEN KİMİM?
1)Bana biraz kendinden bahseder misin?
Kısa kısa özetlersek 21 Yaşında. Çevirmen. Ciddi bir Romance okuru. Alfa erkeklere hasta. Bloguna aşık. Elektronik ve PC manyağı.
2) Bir günün nasıl geçer?
Genellikle ya kitap ile ya da pc başında işlerimi hallederek. Tabii düzensiz bir hayat yaşadığımdan bu her zaman geçerli olmuyor. Bazen bir hafta hiç yerimde durmam bile.
3)Çevirmenliğe nasıl başladın?
Aslında aklımda olan bir şey değildi ve beni bu konuda yüreklendiren insanlar vardı. Harlequin'le bir süredir tanışıyorduk ve sanırım ben kitaptaki bir çevirim hatasını belirtmiştim. O dönem Historical dizilerine yeni başlamışlardı. Ve bende şansımı denemek adına çevirmenlik teklif ettim. Deneme çevirisini gönderdikten sonra bana çevirmem için asıl metni yolladılar.
4)Baş ucu kitapların var mı varsa nelerdir?
Aslında öyle bir huyum veya geleneğim yok. Aslında pekte anladığımı söyleyemem. Bir kitabı çok sevmek, tekrar tekrar okumaksa kasıt, hayatımda maalesef hiçbir kitabı üç kere okuyamadım.
5) İngilizceyi nasıl öğrendin?
Okuldaki eğitimim haricinde kursta yoğun bir programa tabii tutularak grameri oturttum. İngilizce okumayı öğrenmek bence ondan daha çetrefilli ve zor bir süreçti. Çünkü apayrı bir efor istiyor. Bilgisayar başında ilk kitabımı okumak için sözlük ve kitap arasında 10 gün geçirdiğimi biliyorum.
6)Blog açma fikri aklına nereden geldi?
Fikrin aklıma nereden geldiğini hatırlamasam da başlarda kendi alanım olsun, at koşturayım (mecazen elbette :D) kimseyle uğraşmadan, başım ağrımadan (O ara FB sayfalarından cidden bunalmıştım) yorumlarımı yazıp koyabileceğim bir yer olması için açmıştım.
7) Blogun senin icin ne ifade ediyor?
Hayatım diyemeyeceğim zira üşendiğim zamanlar acayip boşlayabiliyorum. Ama benim için çok önemli bir yeri var. Kalbimin bir köşesinde.

EN SON
A) En son okuduğun kitap?
Infraction - K.L. Lynn
B)En son izlediğin film ve görüşlerin?
İzlediğim demeyelim ama materyal için göz gezdirdiğim ve izlemiş kadar olduğum Shame filmi var. Anladım ki dark kitaplar okuyabiliyorum ama depresif filmlere gelemiyorum.
C) En son dinledigin şarkı?
3 Doors Down - Here Without You (Nostalji oldu bu biraz.)
D)En son gittiğin yer?
Farklı mekan olarak söylüyorsan yiğenlerimle İstanbul Akvaryum'a gitmiştim ama şehirse kastın geçen yaz Erzurum ve Trabzondaydım.
E)En son yapmaktan mutluluk duyduğun şey?
Çevirimi bitirmek. 
1- En sevdiğim erkek karakter şöyle olmalı.............................
Sahiplenici, muzip, bir ağırlığı olmalı. Hah birde lütfen ağzı iyi laf yapsın olur mu?
2- En sevdiğim kız karakter şöyle olmalı.....................
Mızmız, fuzuli inat sahibi dışında istediği herşey olabilir.  
3-...................İnsanlardan asla hoşlanmam
İki yüzlü. 
4)Şu üç seyi yanımdan asla ayırmam......................................
Kindle, Telefon ve Bilgisayar. -.- Teknoloji manyağı demiştim değil mi?
5) Bu aralar şunu cok istiyorum...........
Araba ile yurtdışı seyahati arasında kaldım. Araba yeni sevdam ama yurtdışı seyahatini uzun süredir istemekteyim. 
6) hayat felsefem................ budur.
Gamsız ol uzun yaşa.  Yapamadığım bir şey ama. 
DİĞER SORULAR
6)Blog açma fikri aklına nereden geldi?
Fikirin aklıma nereden geldiğini hatırlamasam da başlarda kendi alanım olsun, at koşturayım (mecazen elbette :D) kimseyle uğraşmadan, başım ağrımadan (O ara FB sayfalarından cidden bunalmıştım) yorumlarımı yazıp koyabileceğim bir yer olması için açmıştım. 
7) Blogun senin icin ne ifade ediyor?
Hayatım diyemeyeceğim zira üşendiğim zamanlar acayip boşlayabiliyorum. Ama benim için çok önemli bir yeri var. Kalbimin bir köşesinde. 

0 yorum:

Yorum Gönder